Loader
Πολιτική ποιότητας
390
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-390,bridge-core-1.0.6,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-18.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive
 

Πολιτική ποιότητας

Η εταιρεία ΚΕΠΑ ΑΤΤΙΚΗΣ A.T.E., με την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και τη λειτουργία βάσει των απαιτήσεων του προτύπου ISO 9001, δεσμεύεται στην τήρηση συγκεκριμένων διαδικασιών για τη δρομολόγηση, την οργάνωση, την διαχείριση, την υλοποίηση και την ολοκλήρωση των έργων που διεκδικεί ή της ανατίθενται, καθώς επίσης και για την ικανοποίηση  των απαιτήσεων των πελατών της, την ανταπόκριση στους κανόνες της επιστήμης και της τέχνης, τη διαρκή βελτίωση του συστήματος ποιότητας σε όλα τα επίπεδά του.

 

Οι αντικειμενικοί στόχοι μας περιλαμβάνουν:

 

  • Κατασκευή των έργων σε συμμόρφωση με τις απαιτήσεις ποιότητας και προδιαγραφές διαχείρισης ποιότητας που θέτει ο πελάτης σε συνδυασμό με την οικονομία της κατασκευής.
  • Ελάττωση του κόστους εκτέλεσης των έργων που αναλαμβάνει η εταιρία με περιοδική αναμόρφωση των δράσεών της, ακόμη και με συνολικό επαναπροσδιορισμό της πολιτικής της.
  • Κατασκευή των έργων “στην ώρα τους” και ολοκλήρωση των επιμέρους εργασιών έγκαιρα ώστε να ελαχιστοποιούνται οι εκκρεμότητες.
  • Καλό χρονικό προγραμματισμό και συντονισμό των εργασιών και των προμηθειών για την επίτευξη περάτωσης του έργου στα επιθυμητά χρονικά πλαίσια.
  • Μείωση του κόστους «αποκλίσεων ή σφαλμάτων» και «επιδιόρθωσης» του παραγόμενου προϊόντος Αξιοποίηση της εμπειρίας που έχει συσσωρευτεί στην εταιρία προς όφελος του πελάτη.
  • Δυνατότητα γρήγορης αντίδρασης και ευελιξίας στο τεχνολογικό και οικονομικό περιβάλλον.

 

Το ενδιαφέρον της εταιρείας μας εκδηλώνεται για πάσης φύσεως κατασκευαστικά έργα αλλά για τα επόμενα χρόνια επικεντρώνεται σε έργα:

 

  • Υποδομής – μεταφορών (λιμενικά, σήραγγες, οδοποιία, αεροδρόμια, φράγματα, αρδευτικά, αθλητικά κέντρα, ειδικά κτίρια ΝΑΤΟ).
  • Ενεργειακά – βιομηχανικά (έργα διακίνησης και αποθήκευσης καυσίμων, μεταφοράς και διανομής φυσικού αερίου, σταθμοί παραγωγής ενέργειας, εργοστάσια ανακύκλωσης απορριμμάτων).

 

Η υλοποίηση της Πολιτικής Ποιότητας πραγματοποιείται με τους παρακάτω τρόπους:

 

  • Εισαγωγή νέας τεχνολογίας και εξοπλισμού, με παράλληλη εκπαίδευση του προσωπικού, αξιοποιώντας όσο γίνεται καλύτερα τις ικανότητες και τις δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού και μηχανικών μέσων, εξασφαλίζοντας παράλληλα καλές συνθήκες εργασίας.
  • Σταθερή και συνεχή οικονομική βελτίωση της εταιρείας με ταυτόχρονη εξειδίκευση και απορρόφηση τεχνογνωσίας.
  • Μέριμνα ώστε όλο το προσωπικό να είναι ενήμερο για την Πολιτική Ποιότητας και τους αντικειμενικούς στόχους της επιχείρησης, και επιπλέον να έχει πλήρη κατανόηση των στοιχείων του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και της εφαρμογής του.
  • Μεταφορά της τεχνογνωσίας από έργο σε έργο, μέσω ενός καλά οργανωμένου συστήματος επικοινωνίας και βιβλιοθήκης.
  • Αναζήτηση κάθε φορά κατάλληλων ανθρώπων και μεθόδων ώστε να αντεπεξέρχονται σε θέματα ειδικής τεχνογνωσίας.
  • Επεξεργασία των παραπόνων των πελατών και δρομολόγηση και παρακολούθηση των κατάλληλων προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών.
  • Εξασφάλιση των κατάλληλων οικονομικών πόρων και εισροών, ώστε να επιτευχθεί η παραγωγή ποιοτικού προϊόντος στον επιθυμητό χρόνο παράδοσης.
  • Χρονική, οικονομική και ποιοτική παρακολούθηση των έργων βάσει των απαιτήσεων του προτύπου, της εκάστοτε σύμβασης, των προδιαγραφών και του συμφέροντος της εταιρίας.
  • Προσεκτική επιλογή και αξιολόγηση προμηθευτών και υπεργολάβων.
  • Επεξεργασία στοιχείων ποιότητας της εταιρίας και στατιστική ανάλυσή τους για την διαμόρφωση καλύτερης εικόνας για την πορεία των έργων.
  • Εκπαίδευση του προσωπικού της εταιρείας σύμφωνα με τις ανάγκες που προκύπτουν.